اخبار بازیگران ایران
dostan omidvaram az in weblog razi bashid
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

bazigaran.karikator ariapix net 01 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

  کاریکاتور مهران غفوریان

bazigaran.karikator ariapix net 02 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور پژمان بازغی

bazigaran.karikator ariapix net 03 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور محمدرضا شریفی نیا

bazigaran.karikator ariapix net 04 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور رضا کیانیان

 

bazigaran.karikator ariapix net 05 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

 

کاریکاتور علی صادقی

bazigaran.karikator ariapix net 06 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور کامبیز دیرباز

 

bazigaran.karikator ariapix net 07 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

 

کاریکاتور مهدی فخیم زاده

bazigaran.karikator ariapix net 08 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور حسام نواب صفوی – کاریکاتور بازیگران در سال ۹۲

bazigaran.karikator ariapix net 09 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور رضا عطاران

bazigaran.karikator ariapix net 10 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور الناز شاکردوست * کاریکاتور بازیگران زن

bazigaran.karikator ariapix net 11 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور حامد بهداد

bazigaran.karikator ariapix net 12 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور مسعود رایگان

bazigaran.karikator ariapix net 13 كاريكاتور جالب از بازيگران ايراني

کاریکاتور مهناز افشار

جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : محمد

نیوشا ضیغمی, بازیگر سینمای ایران در تازه‌ترین فیلم خود با خواهرش همبازی شده است.
در فیلم «چارسو» با کارگردانی فرهاد نجفی که در صف اکران سینما‌ها قرار دارد، خواهر نیوشا ضیغمی نخستین بازی خود را تجربه کرده است.

 

 

نیوشا ضیغمی که فیلم‌هایی چون «شوریده» با کارگردانی محمد علی سجادی (۱۳۸۳)، «پارک وی» ساخته فریدون جیرانی (۱۳۸۵)، «اخراجی‌های ۲» کار مسعود ده نمکی (۱۳۸۷)، «دموکراسی تو روز روشن» با کارگردانی علی عطشانی (۱۳۸۸)، «پرتقال خونی» از سیروس الوند (۱۳۸۹) و «گشت ارشاد» کار سعید سهیلی (۱۳۹۰) را در کارنامه دارد، در تازه‌ترین فیلم خود همراه با خواهرش (روشا ضیغمی) ظاهر شده است.

جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : محمد

 تهیه‌کننده سریال «سرزمین کهن» گفت: قرار است 43 قسمت از این مجموعه را که شامل فاز یک و دو می‌شود، برای پخش در آبان ماه به تلویزیون تحویل دهیم.

محمد مسعود درباره‌ی روند تولید این سریال گفت: اکنون مراحل پیش تولید فاز سوم را پیگیری می‌کنیم. اگر مشکلات مرتفع شود، تصویربرداری فاز سه را آغاز خواهیم کرد. بخش عمده داستان این فصل در سال ۱۳۵۴ و در دانشگاه تهران رخ می‌دهد. در این لوکیشن به اتفاقات سال‌های ۵۴ تا ۵۷ می‌پردازیم.

وی همچنین ضمن اعلام اینکه آهنگسازی سریال «سرزمین کهن» بر عهده‌ی احمد پژمان است، گفت: ساخت تیتراژ این سریال نیز بر عهده‌ شهاب نجفی است.

بزودی حضور نیکی کریمی در سرزمین کهن (عکس)
 
بزودی حضور نیکی کریمی در سرزمین کهن (عکس)
 
بزودی حضور نیکی کریمی در سرزمین کهن (عکس)


در فصل اول این سریال میترا حجار، ثریا قاسمی، هنگامه قاضیانی، الهام حمیدی، امیر آقایی، پرویز پورحسینی، علی شادمان، پژمان بازغی، فرهاد قائمیان، بیتا فرهی، شبنم قلی‌خانی و ... بازی می‌کنند.

در این فصل کودکی رهی که شخصیت اصلی «سرزمین کهن» است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان (بازیگر کودک فیلم میم مثل مادر) بازی می‌کند. رهی بعد از بمباران دهکده محل سکونت‌شان توسط نیروهای متفقین از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما براثر به وقوع پیوستن ماجراهایی او به خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد و ... .

در فصل دوم مجموعه «سرزمین کهن» شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، شبنم قلی‌خانی، حسین محجوب، بیتا فرهی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، روح‌الله حسن‌پور، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرمرودی و... به ایفای نقش‌ می‌پردازند.



در این فصل شهاب حسینی نقش جوانی‌های رهی را بازی می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به بررسی تاریخ سیاسی اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسر بچه می‌پردازد.در این مجموعه تلویزیونی، علاوه بر جذابیت‌های داستانی سعی شده بخشی از تاریخ ایران از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ بازگو شود. این ۳۷ سال در سه مقطع زمانی ساخته می‌شود که شامل مهم‌ترین وقایع این دوران است.در مقطع اول که سال‌های ۱۳۳۲‌ ۱۳۲۰ را در بر می‌گیرد، تلاش شده موقعیت ایران در جنگ جهانی دوم، نهضت ملی‌شدن صنعت نفت و سایر حوادث رخ داده در آن دوره زمانی نمایش داده شود که با کودتای آمریکایی سال ۱۳۳۲ به پایان می‌رسد.



در مقطع دوم نیز که از سال‌های ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۲ به طول می‌انجامد وضع سیاسی‌ اجتماعی ایران که به قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ منتهی می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود. مقطع سوم مجموعه دوران کهن سه سال پایانی دوران پهلوی را نمایش می‌دهد که با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: بهمن اردلان، صداگذار: محسن روشن، موسیقی: احمد پژمان، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح صحنه: کیوان مقدم، مجری دکور: مجید شهبازی، تدوین: بهرام دهقان و تروکاژ بصری: بهنام خاکسار.

چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : محمد
گرانترین بازیگر زن سینمای ایران
لیلا اوتادی که در سال ۸۸ با بازی در ۶ فیلم سینمایی عنوان پرکارترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. اوتادی مبلغ ۷۵ میلیون بابت ۲۵ روز بازی دریافت کرده است که این امر موجب شد اوتادی لقب گرانقیمت ترین بازیگر زن سینمای ایران را به خود اختصاص دهد.

82450 296 گرانترین بازیگر زن سینمای ایران + عکس

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : محمد

چهار عکس باورنکردنی از ۴ بازیگر زن زیبای هالیوود بدون آرایش
کیتی پری بدون آرایش: عکس های قبل و بعد از آرایش

Celebrities Without Makeup Katy Perry Without Makeup Before and After Photos SHOCKING%20copy چهار عکس باورنکردنی از 4 بازیگر زن زیبای هالیوود بدون آرایش!

کیتی پری نه زشت است و نه زیبایی طبیعی دارد، او فقط یک دختر عادی است. کیتی پری روی فرش قرمز قیافه خوبی دارد و برای این باید از آرایشگرش تشکر کنیم. من فقط می خواهم بدانم شما هم اگر کیتی را بدون آرایش در حال قدم زدن در خیابان ببینید او را می شناسید؟

جنیفر لاورنس بدون آرایش: عکس های قبل و بعد از آرایش

Celebrities Without Makeup Jennifer Lawrence Without Makeup Before and After Photos%20copy چهار عکس باورنکردنی از 4 بازیگر زن زیبای هالیوود بدون آرایش!

جنیفر لاورنس زیبایی طبیعی ندارد، حتی می توانیم بگوییم بهتر از دختران معمولی هم نیست. اما با هنر آرایش و درست کردن موها فورا ظاهر جذابی پیدا می کند.

شارون استون بدون آرایش: عکس های قبل و بعد از آرایش

Celebrity Without Makeup Photos Sharon Stone Without Makeup Before and After Photos Shocking%20copy چهار عکس باورنکردنی از 4 بازیگر زن زیبای هالیوود بدون آرایش!

شارون استون با آرایش کامل ظاهری جذاب دارد، خصوصا چشم هایش.  اما اگر عکس های بدون آرایشش را ببینید شوکه خواهید شد! شارون استون بدون خط چشم و مژه های مصنوعی زیبا نیست. می توانید ببینید که پوست بدون ایرادی هم ندارد.

میلا کونیس بدون آرایش: عکس های قبل و بعد از آرایش

Mila Kunis Without Makeup Before and After Photos Shocking%20copy چهار عکس باورنکردنی از 4 بازیگر زن زیبای هالیوود بدون آرایش!

اغلب اوقات ما نمی توانیم چهره بدون آرایش ستاره ها را ببینیم. اما در این عکس میلا کونیس در حال ورزش کردن با شخص دیگری بوده است. به هرجهت او پوستش ظاهر خوبی دارد، به جز پف زیر چشم هایش که زیاد جالب نیست!

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : محمد

82429 966 عکس مهناز افشار به همراه برادرزاده اش دسپینا

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : محمد
جدیدترین خبرها از بازیگران سینمای ایران
جدیدترین خبرها از بازیگران سینمای ایران
فریبرز عرب نیا قرارداد بست
فریبرز عرب نیا برای بازی در جدیدترین فیلم سیروس الوند، با عنوان «پرتقال خونی» قرارداد بست. به جز وی حضور «حامد بهداد» و «نیوشا ضیغمی» در این فیلم، قطعی شده است. هنوز رایزنی های کارگردان برای انتخاب دیگر بازیگران، در حال انجام می باشد. مضمون «پرتقال خونی» هنوز اعلام نشده است. اما فیلم نامه آن را «پیمان عباسی» می نویسد. الوند پس از ساخت فیلم «زن دوم» سه سال است از عرصهسینما، دور بوده است. وی فیلم برداری «پرتقال خونی» را، اواخر اردیبهشت ماه آغاز می کند. فریبرز عرب نیا که با بازی درخشانش در فیلمهای «سلطان» و «ضیافت» مسعود کیمیایی، به عنوان بازیگری توانمند، به تماشاگران و منتقدان معرفی شد، در فیلم هایی چون «طوطیا»، «شیفته»، «عطش»، «رنگ شب»، «برگ برنده»، «صندلی خالی»، «شوکران»، «جهان پهلوان تختی» و «پروانه» ایفای نقش داشته است. بازی در «پرتقال خونی» پس از «برگ برنده»، دومین همکاری عرب نیا با سیروس الوند به شمار می آید. وی چند سالی است به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» داوود میرباقری که ایفاگر نقش اصلی آن است، از فعالیت های سینمایی و تلویزیونی کناره گیری کرده است. وی فیلم های اکران نشده «صندلی خالی» سامان استرکی و «طاووس های بی پر» را آماده نمایش دارد.

پانته آ بهرام و خواب های دنباله دار در مهرماه
پانته آ بهرام مهرماه امسال با جدیدترین فیلم «پوران درخشنده»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که «خواب های دنباله دار» نام دارد، در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد. آنونس و تیزر این فیلم را «آرش معیریان» می سازد. سازندگان «خواب های دنباله دار» زمان بازگشایی مدارس را، برای اکران عمومی آن در نظر گرفته اند. به جز پانته آ بهرام بازیگران دیگری چون علیرضا خمسه، مهران احمدی، عزت ا... رمضانی فر و فرشته صدرعرفایی، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. «خواب های دنباله دار» داستان دختری ۸ ساله به نام ریحانه را روایت می کند که خواب هایش سبب پیدا شدن معلم گمشده وی می شود. پانته آ بهرام که هم اکنون فیلم «طهران، تهران» را بر پرده سینماهای کشور دارد، در فیلم هایی چون «اقلیما»، «چهارشنبه سوری» و برخی مجموعه های تلویزیونی ازجمله «جست وجوگران» بازی داشته است.

آناهیتا نعمتی با پرستوهای عاشق می آید
آناهیتا نعمتی بازی در فیلم «پرستوهای عاشق»، به کارگردانی «فریال بهزاد» را به پایان رساند. این فیلم با پایان یافتن مراحل فنی، هفته آینده آماده نمایش می شود. «پرستوهای عاشق» که آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد، موسیقی متن آن توسط «مهدی خیرخواهی» ساخته خواهد شد و «حسین مهدوی» نیز در حال صداگذاری آن می باشد. فیلم برداری این فیلم که پیش از این «به سوی آفتاب» نام داشت، از ۲۵ آبان ماه سال گذشته در شهر اصفهان، آغاز شد. به جز آناهیتا نعمتی دیگر بازیگرانی چون حامد کمیلی، نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، مرتضی حسینی، مژگان مظفری و افسانه صالحی، نقش های اصلی «پرستوهای عاشق» را ایفا می کنند. فریال بهزاد تمامی سکانس های این فیلم را که مضمونی اجتماعی دارد، در اصفهان جلوی دوربین برده است. آناهیتا نعمتی که به تازگی فیلم «آل» بهرام بهرامیان، با بازی وی میهمان سینماهای کشور شده است، در فیلم هایی چون «زن دوم» و «پارک وی»، ایفای نقش داشته است. وی سال گذشته به سبب بازی در فیلم «آل»، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بازیگری بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.نعمتی علاوه بر سینما، درفیلم ها و سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشته است.

کامبیز دیرباز مقابل دوربین رفت
کامبیز دیرباز در فیلم تلویزیونی «بی کسی» به کارگردانی «آرش قادری» جلوی دوربین رفت. تصویربرداری این فیلم ۹۰ دقیقه ای که اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، در تهران و شمال انجام شد. فیلم نامه «بی کسی» را آرش قادری نوشته است که داستانی خانوادگی دارد. داستان این فیلم درباره زن جوانی است که سال ها پیش از همسرش جدا شده و در قبال بخشش مهریه، حضانت پسر کوچکش را برعهده گرفته است. به جز کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی چون بیتا سحرخیز، شیوا خنیاگر، فرخ نعمتی، مصطفی طاری، فرحناز منافی ظاهر، نرگس معصومی و زهره صفوی، در این فیلم حضور دارند. کامبیز دیرباز که این روزها با مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» مسعود جعفری جوزانی میهمان قاب شیشه ای است، در فیلم هایی چون «دوئل»، «انعکاس»، «عیار ۱۴» و برخی فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش کرده است.
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : محمد

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0717/26.05/13-8-17-154838image634805532751895466.jpg   

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به عنوان بازیگران فیلم جدید رضا میرکریمی که هم‌اکنون در پیش‌تولید قرار دارد، انتخاب شدند.

این فیلم هم‌اکنون در پیش‌تولید قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری از هفته آینده آغاز خواهد شد. تمام سکانس‌های فیلم در لوکیشن ثابتی در حوالی مرکز تهران خواهد بود.

هم‌اکنون کار تمرین و دورخوانی متن توسط بازیگران آغاز شده است. این اولین همکاری پرویز پرستویی با رضا میرکریمی است.

هومن بهمنش مدیریت فیلمبرداری این پروژه را برعهده دارد. هنوز نام مشخصی از این فیلم منتشر نشده است. این فیلم کاملا شهری و فضای آن اجتماعی است.

«یه حبه قند» عنوان کار قبلی میرکریمی است که در اکران عمومی با استقبال روبرو شد. همچنین قرار بود نماینده سینمای ایران در اسکار 2013 باشد که این امکان فراهم نشد. «یه حبه قند» جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : محمد

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0717/01.6/172953.jpg   

پزشكان آلمانی به دلیل یك اشتباه، باعث فلج شدن دوبلور و بازیگر پیشكسوت كشورمان شده اند.

شهاب عسگری بازیگر پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین بازی او به سریال ستایش برمی‌گردد، در خصوص بیماری و جراحی‌اش، گفت: حدود 2 سالی در آلمان به سر می‌بردم و تازه به ایران برگشتم. رگ گردن من دچار مشكل شد و پزشكان كشور آلمان تشخیص گذاشتن فنری كنار رگ را دادند.

بازیگر فیلم سینمایی «دست‌های آلوده» تصریح كرد: به خاطر اشتباه یك پزشك آلمانی ستون فقراتم عفونت كرد و كیستی در اولین مهره ستون فقرات جمع شد. با رخ دادن این اتفاق حدود 45 درصد از سمت راست و چپ بدنم فلج شد.

وی ادامه داد: برای دیدن دوستان و اعضای فامیل خود به ایران بازگشتم و طی روزهای آینده باید برای ادامه درمان به كشور آلمان برگردم.

او در خصوص علت فلجی خود افزود: در حال حاضر با واكر راه می‌روم و فلجی من ربطی به سكته مغزی و قلبی ندارد و علت آن به اشتباه پزشكان آلمان در گذاشتن فنر برمی‌گردد. البته امیدوارم با درمان و فیزیوتراپی از درصد فلجی من كم شود.

شهاب عسگری در سال 1324 در تهران متولد شد. او بازی در تئاتر را از سال 1359 در تئاتر نصر تجربه كرد.همچنین بازی در سینما را از سال 1357 با فیلمی به نام كوسه جنوب كاری از ساموئل خاچیكیان آغاز كرد.او در فیلم‌های ‌سینمایی چون: آقای رئیس‌جمهور، دست‌های آلوده، جنجال بزرگ، تكیه بر باد ،سریال کوچه اقاقیا و بسیاری دیگر به ایفای نقش پرداخته است.

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : محمد

سریال تلویزیونی دودكش تاكنون با واكنش های مختلفی از سوی مخاطبان مواجه شده است. بخش عمده یی از قصه این سریال درباره یك قالیشویی و روابط میان آدم های شاغل در آن است. این موضوعی است كه سبب شد تا خبرنگار ما، با چند قالیشویی تماس گرفته و نظر آنها را درباره این سریال جویا شود. سریال دودكش اكثر موقعیت های طنز خود را با به كارگیری ظرفیت های یك قالیشویی از تحویل گرفتن فرش تا شستن، خشك كردن و رساندن فرش ها به دست صاحبانش می سازد.

این اغراق در واقعیت تا جایی پیش می رود كه به نظر می رسد كارگردان و طراح صحنه برای نشان دادن یك فضای كاری خاص بیش از آنكه به واقعیت استناد كنند از تخیل خود وام گرفته اند! سریال دودكش به واسطه انعكاس برشی از زندگی كارگری و طبقه متوسط موفق شده است جایگاه خود را در میان مخاطبان در تلویزیون پیدا كند و به یكی از پر بیننده ترین برنامه های ماه رمضان سال ؟تبدیل شود.

این سریال جزو معدود مواردی است كه یك نویسنده برای لوكیشن اصلی خود در یك سریال به سراغ قالیشویی رفته و محیط كار را با فضای زندگی تلفیق كرده است. پیش از این در صحنه یی از فیلم سینمایی «سگ كشی» ساخته بهرام بیضایی در سكانس مربوط به داریوش ارجمند یك قالیشویی با استفاده از تمهیدات سینمایی به درخشانی انعكاس داده شده بود. حال سوال این است كه قالیشویی منعكس شده در سریال دودكش تا چه اندازه مبتنی بر واقعیت است؟ و در ارائه این امر تا چه حد موفق بوده است؟ خبرنگار ما در گفت وگو با كاركنان دو قالیشویی متفاوت در نقاط مختلف شهر تهران سعی دارد تا میزان نزدیكی قالیشویی «مشتاق» را به یك قالیشویی واقعی بررسی كند.

مجتبی قیاسی، یكی از كاركنان یك قالیشویی با اظهار این نكته كه سریال «دودكش» را بسیار دوست دارد و تمام قسمت های آن را تماشا كرده است، بیان كرد: قالیشویی «مشتاق» در سریال «دودكش» هیچ شباهتی به قالیشویی واقعی ندارد. ما به آن می خندیم و برایمان كمدی و جوك است. اما زندگی این افراد به زندگی واقعی ما بسیار شبیه است. مشكلات شان، سادگی هاشان و... آنها را كه می بینیم انگار كه زندگی خودمان را می بینیم.

مژگان محمدی، دفتردار یك قالیشویی دیگر نیز با اشاره به اینكه خانواده خود همگی نسل در نسل قالیشویی دارند، عنوان كرد: كارخانه قالیشویی سریال «دودكش» حتی شبیه یك كارگاه قالیشویی سطح پایین نیز نیست. كل خانواده من در قالیشویی كار می كنند و من قالیشویی های مختلفی را دیده ام كه هیچ كدام شباهتی به قالیشویی «مشتاق» ندارد. این سریال خیلی طرفدار دارد و نشان دادن آن باعث می شود دیگران درباره ما جور دیگری فكر كنند، ما به رییس اتحادیه نیز اخطار دادیم كه این سریال می تواند باور مردم را نسبت به قالیشویی تغییر دهد و آنها با پیگیری از صدا و سیما گفتند كه باید تا انتهای سریال را دنبال كنید و در پایان اتفاقاتی می افتد.

خنده دار است كه قالی ها را هنگام تحویل روی پله ها سر می دهند یا برای شستن شان با شلنگ آب می ریزند و مثل فرش شستن توی حیاط فرش ها را می شویند. ما موردهایی داشتیم كه برای شستن فرش هایشان به ما زنگ زدند و به شوخی از ما پرسیدند كه آیا مثل قالیشویی «مشتاق» فرش می شویید؟ اگر این طور است فرش هایمان را به قالیشویی شما ندهیم. هرچند كه سریال «دودكش» بسیار دوست داشتنی است و ما همگی آن را دوست داریم و نمی توانیم از آنها دلخور شویم.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا این اصطلاح است كه به قالیشویی می گویند كارخانه یا واقعا همه قالیشویی ها كارخانه دارند، گفت: نه به اصطلاح به قالیشویی می گویند كارخانه، حالابسته به امكانات این كارخانه ها، كارگاه های كوچك یا بزرگ دارند.

محمدی با اشاره به این نكته كه تا به حال ندیده است كه مدیر یك قالیشویی در قالیشویی اش زندگی كند، افزود: در قدیم مرسوم بود كه قالیشو ها محل كار و زندگی شان یك جا باشد ولی امروزه این مساله واقعیت ندارد. وی در ادامه گفت: نوع زندگی صاحبان قالیشویی «مشتاق» از لحاظ اقتصادی شبیه قالیشو ها نیست. وضع مالی قالیشوها آنقدر بد نیست. پدر من تا كارگر زن دارد كه سرویس كارهایش درآمد خیلی خوبی دارند و به راننده اش به خاطر حساسیت و سختی كارش ماهی دو میلیون و پانصدهزار تومان حقوق می دهند.

تلویزیون غمگین است
علی خودسیانی، فیلمنامه نویس تلویزیون درباره عملكرد تلویزیون در مناسبت های مذهبی گفت: ما برای مناسبت فیلم نمی سازیم، بلكه یك فیلم غمگین می سازیم و به زور به یك مناسبت منگنه اش می كنیم.

وی درباره تاخیر صدا و سیما در پرداختن به مناسبت های گوناگون گفت: البته فكر می كنم مدیران مناسبت ها را فراموش نمی كنند، بلكه چون اعتماد ندارند و مطمئن نیستند كه شش ماه دیگر بر سر كارشان باشند، دیر اقدام می كنند و چون برای شش ماه دیگر برنامه ریزی نمی كنند، كیفیت كارها پایین می آید.

این نویسنده خاطرنشان كرد: البته در هر شبكه یك گروهی به اسم گروه فیلم های مناسبتی تشكیل شده است و این نشان می دهد كه این عرصه چقدر اهمیت داشته كه این گروه را تشكیل داده اند، ولی شاید چون ما بیشتر مناسبت هایمان مذهبی است و بیشتر به عزاها توجه می كنیم تا جشن ها و شادی ها، اینطور به نظر می رسد كه تلویزیون به سمت غم و غصه پیش می رود.

خودسیانی گفت: كارگردان هایی كه شناخته شده اند و سرشان به تن شان می ارزد، قبول نمی كنند كار مناسبتی بسازند و اگر هم قبول كنند ترجیح می دهند كه سریال بسازند نه اینكه تله فیلم بسازند.

این نویسنده درباره اینكه چرا تلویزیون وقتی یك فیلم تلویزیونی را در مناسبت ها پخش می كند، فقط به فكر ادا كردن دین به آن مناسبت است و به كیفیت و فیلمنامه و... توجه ندارد؟ گفت: فیلم های تلویزیونی سفارشی و ضرب الاجل ساخته می شوند و همچنین به دلیل اینكه تهیه كننده كار را گرفته است و می خواهد فقط آن كار را به اتمام برساند و آنتن را پر كند، كاری ندارد كه كارگردان كیست یا چه كسی فیلمنامه را نوشته است.

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : محمد


 

حتی در میان این حواشی، شایعاتی مبنی بر ممنوع‌الورودی وی نیز منتشر شد اما اخیرا خبرنگار ایسنا، این بازیگر پرحاشیه سینمای ایران را در یکی از کافه‌های شهر تهران مشاهده کرده و از یکی دو نفر شنید که او دو سه هفته‌ای است که به کشور بازگشته است.

محمدرضا گلزار، گیتاریست گروه موسیقی آریان، کارش را در سینما با «سام و نرگس» ایرج قادری آغاز کرد و پس از آن تا مدت‌ها پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران محسوب می‌شد؛ تا جایی که حضورش در یک فیلم، فروش چند صد میلیون تومانی آن را تضمین می‌کرد.

البته بازیگری که به واسطه چهره‌اش پا به عرصه سینما گذاشته بود، حواشی خاص خودش را هم به‌دنبال داشت. گفته می‌شد او برای بازی چند دقیقه‌ای در فیلم «دموکراسی تو روز روشن» ۹۰ میلیون تومان در آن زمان دریافت کرده است و در یک مورد نیز سخن از قرارداد یک میلیارد تومانی او برای چند پروژه با یکی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران به‌میان آمد. البته دستمزد‌های نجومی تنها یک پای حاشیه‌های گلزار بود. علاوه بر این، او یک روز در تیم والیبال هنرمندان حاضر می‌شد، یک روز سرپرست یک تیم والیبال حرفه‌ای می‌شد، گاهی بحث ممنوع‌الکاری او مطرح می‌شد و گاهی هم خبرهای غیرموثقی مبنی بر دیدارش با برخی شخصیت‌های سیاسی انتشار می‌یافت، زمانی در نقش روحانیت ظاهر می‌شد روز دیگر عکسش در کنار بازیگر خوش‌چهره دیگری روی جلد روزنامه‌های زرد بود و….

محمدرضا گلزار در یک دهه گذشته، در ۲۱ فیلم سینمایی بازی کرد و برای اغلب‌شان سودهای سرشاری داشت اما در یکی دو پروژه آخر ستاره اقبال او که نشانه اوج‌گیری استقبال مخاطب از چشم‌رنگی‌ها بود، رو به افول نهاد و گلزار دیگر آن پسر محبوب گیشه نبود. «در امتداد شهر» و «من و تو» که او در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، فروشی نامناسب داشتند و سریال «ساخت ایران»‌اش نیز در شبکه نمایش خانگی با شکست روبه‌رو شد. حالا دیگر خیلی از تهیه‌کنندگانی که روزی آرزوی‌شان بود، گیتاریست سابق گروه «آریان» یک سکانس در فیلمشان بازی کند، داد سخن برآورده که «ما از اول هم می‌دانستیم که این بازیگران غیرحرفه‌ای رفتنی هستند»!

سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : محمد
با انتخاب بازیگران اصلی فیلم سینمایی «کلاشینکف» پیش تولید فیلم سعید سهیلی آغاز شد. تاکنون حضور عطاران، پولاد کیمیایی، ابوالفضل پورعرب، ساعد سهیلی و جمشید هاشم‌پور در این پروژه قطعی شده و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند. از جمع 5 بازیگر قطعی «کلاشینکف» فقط رضا عطاران است که با سعید سهیلی تاکنون همکاری نداشته و برای اولین بار است جلوی دوربین این کارگردان می‌رود. «کلاشینکف» فیلم پربازیگری است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده شهریور ماه در تهران کلید می‌خورد. فیلمنامه این فیلم را سعید سهیلی و مهدی محمدنژاد نوشته‌اند که مضمونی اجتماعی دارد. قرار است تمام صحنه‌های «کلاشینکف» در تهران فیلمبرداری شود. سعید سهیلی حدود 7 ماه درانتظار پروانه ساخت این فیلمنامه بود که در نهایت اوایل امسال مجوز ساخت آن از سوی اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد صادر شد.
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : محمد

برو ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : محمد

الناز
 شاکردوست بازیگر سینما و علیرضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب گذشته طی مراسمی عقد کردند.
 
 
 
به گزارش خبرآنلاین، حقیقی، دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس است که از سه سال قبل با این سمت در تیم قرمزپوش پایتخت بازی میکند.
 
شاکردوست هم از سال ۱۳۸۳ و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد. او در این سالها در ۲۵ فیلم سینمایی که اغلب فیلمهایی تجاری بودند بازی کرده است که از جمله این کارها میتوان به «بیوفا»، «کیش و مات»، «مجنون لیلی» و «عروس فراری» اشاره کرد.
 
بیوگرافی علیرضا حقیقی
 
نام: علیرضا حقیقی
 
تاریخ تولد: ۱۲/۲/۱۳۶۷
 
پست: دروازبان
 
شماره پیراهن: ۱۳
 
تیم های قبلی:زیر۲۳ سال پرسپولیس
 
علیرضا حقیقی در سن ۱۷ سالگی به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست. او اولین بازی خود را در سال ۸۵ مقابل سایپا انجام داد و در این بازی یک پنالتی حساس را نیز گرفت. زننده این پنالتی علی دایی بود. او در حال حاضر زیر نظر احمدرضا عابدزاده تمرین می کند. حقیقی در تمام مقاطع تیم ملی بجز بزرگسالان بازی کرده است. (زیر ۱۴، زیر ۱۷، زیر ۲۰، زیر ۲۳)
 
“سابقه ی ملی”
 
تیم ملی نونهالان- قهرمانی غرب آسیا(قطر- ۲۰۰۲) تیم ملی نوجوانان- یازدهمین دوره ی قهرمانی
 
نوجوانان آسیا (۲۰۰۴ ژاپن) تیم ملی جوانان- سی و چهارمین دوره ی قهرمانی جوانان آسیا(۲۰۰۶ هند)
 
تیم ملی امید- پانزدهمین دوره ی بازیهای آسیایی(۲۰۰۶ قطر) “افتخارات ” ملی: نایب قهرمان نو نهالان
 
غرب آسیا (۲۰۰۲ قطر) مدال برنز پانزدهمین دوره ی بازیهای آسیایی (۲۰۰۶ قطر) باشگاهی: فینالیست
 
جام حذفی(۸۵-۸۴) با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر ۸۶ـ۸۷با پرسپولیس
 
 
 
 
 
 
 
بیوگرافی الناز شاکردوست:
 
الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.
 
مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
 
بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است..منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.
 
حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.. همچنین مهدی فخیم زاده کارگردان خوب کشورمان عنوان کرده است که الناز شاکردوست به زودی بهترین بازیگر سینمای ایران خواهد شد
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

دوبله فيلم با مديريت دوبلاژ منوچهر اسماعيلي 
اكبر عبدي «خوخو»ي «نیکان و بچه غول» شد
دوبله فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» بزودي آغاز ميشود. 




دوبله فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» به تهیه کنندگی و کارگردانی رحمان رضایی طي هفته آينده با مديريت دوبلاژ منوچهر اسماعيلي آغاز خواهد شد و طبق برنامه ريزي ها اين فيلم با انجام كامل مراحل سي جي آي و کامپوزیت –كه توسط كارن آراكليان انجام ميشود- طي چهار ماه آينده آماده نمايش شود. ضمن اينكه از صداي اكبر عبدي نيز قرار است در دوبله شخصيت اصلي فيلم كه خوخو نام دارد استفاده شود. ساير بازيگران نيز قرار است در دوبله به جاي شخصيت خودشان صحبت كنند.
به گفته رضايي بعد از آماده نمايش شدن فيلم، آن را در جشنواره كودك و يا فيلم فجر به نمايش درخواهند آورد. رامبد جوان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، علیرضا خمسه، انوشیروان ارجمند، اسدا... یکتا و هنرمند خردسال علی خلج امیرحسینی ديگر بازیگران اصلی این فیلم هستند. «نیکان و بچه غول» که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری شده، داستان پسر بچه ای به نام نیکان را روایت می کند که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند، اما نیکان به درون چاهی می افتد و با دنیایی اسرار آمیز مواجه می شود. همسفر او در این دنیا بچه غولی به نام خوخو است... .
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : محمد

 خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

جواد مزدآبادی: توجه سينما به حماسه سياسی و اقتصادی نيازمند برنامه ريزی مدون است 



كارگردان فيلم سينمايی «طاووس های بی پر» گفت: توجه به حماسه سياسی و اقتصادی نبايد در حد چند فيلم خلاصه شود؛ آنهم فيلمهايی كه عمدتا سعی دارند به سطحیترين شكل به اينگونه موضوعات بپردازند، بلكه ورود سنيما به عرصه مهم نيازمند برنامهريزی مدون است. جواد مزدآبادی، كارگردان سينما و تلويزيون در گفتوگو با ايكنا درباره جايگاه شعار سال در سينما و تلويزيون اظهار كرد: هر ساله مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جديد به عنوانی خاص برای تمام احاد جامعه چراغ راهی روشن میكنند تا در طول سال مردم بتوانند با دقت و كيفيت بهتری به موفقيتهای لازم دست پيدا كنند. در اين ميان سينما و تلويزيون هم همچون ديگر بخشهای جامعه قادرند از اين شعارها برای ارتقای خود بهره برند.

وی افزود: البته اينكه سينما يا تلويزيون تا چه حد توانستهاند از اين شعارها برای ارتقای كيفيت خود بهره برند، بحثی است كه پاسخ به آن نيازمند آمار و اطلاعات دقيق است و نمیتوان همين گونه بدون مدرك و سند درباره آن حرف زد، اما آنچه كه میشود به طور يقين گفت اين است كه اگر به واقع سينما و تلويزيون توانسته بودند به شكل ايده آل به اين موضوعات بپردازند ما هم اكنون شاهد وضعيت بهتری بوديم.
اين كارگردان اضافه كرد: اليته اين كم كاری بدان معنا نيست كه خود خواسته چنين ضعفی بر سينما يا تلويزيون مستولی گشته، بلكه اگر در اين عرصه (پرداختن به شعار سال) نقصانی وجود داشته به اين دليل بوده كه راه و روش بهرهگيری از توصيههای مقام معظم رهبری به صورت مدون و برنامهريزی شده نبوده و تنها اگر اقدامی صورت گرفته تنها در حد بيانيه يا يك همايش بوده است.

وی افزود: امسال از سوی حضرت آقا، عنوان حماسه سياسی و حماسه اقتصادی برای سال جديد انتخاب شده است؛ عنوانهايی كه به شدت جامعه امروز با آن درگير است. برای مثال بر كسی پوشيده نيست كه چگونه غرب به رهبری آمريكا با حربههای مختلف سياسی به ملت ايران فشار میآورند تا از حقوق خود چشمپوشی كنند. اين فشارها هم اشكال گوناگون دارد كه تحريمهای اقتصادی بخشی از آن را در بر میگيرد.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

محمد رضا سکوت ؛ فیلمبرداری «آخرین نفر» در جزيره ابوموسي 


محمدرضا سکوت ابراز امیدواری کرد تصویربرداری مجدد مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» در سال ۹۲ آغاز شود.
سکوت درباره فعالیتهای جدیدش به سوره سینما گفت: در حال حاضر در جزیره ابوموسی مشغول فيلمبرداري فیلم سینمایی «آخرین نفر» هستم. این فیلم در ژانر کودک است و تجربه اول کارگردان مهرداد موفق است.تقریبا دو سوم فيلمبرداري «آخرین نفر» باقی مانده است. وضعیت اشتغال در سینما چندان خوب نیست و آدم باید فکر کند تا یادش بیفتد چه فیلمهایی کار کرده است. دو فیلم سینمایی آماده اکران دارم. «چتر سبز» به کارگردانی ناصر رفایی که در نوبت اکران قرار دارد. فیلم سینمایی «روز روشن» هم از فیلمهایی بود که سال گذشته انجام دادم.
این فیلمبردار در پاسخ به اینکه تعلق خاطر خاصی به ژانر کودک دارد یا نه گفت: اینطور نیست که تعلق خاطر خاصی داشته باشم. ژانر فیلم چندان برایم مهم نیست مهم فیلمنامه و گروه است. امسال احتمالا ادامه فیلمبرداری «سرزمین کهن» را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه تلویزیونی به دلیل اصلاحاتی که عنوان شد و نگارش فیلمنامه فاز سوم و همچنین مشکلات مالی تلویزیون، متوقف شد که امیدوارم امسال فیلمبرداری آن به پایان برسد.
وی درباره ویژگی فیلمبرداری «روز روش» گفت: این فیلم از جمله فیلمهایی است که خیلی دوستش دارم. فیلمبرداری سختی داشت. البته همه فیلمها فیلمبرداری سختی دارند ولی سختی برخی از کارها دیده میشود و برخی از کارها نه. در این فیلم سعی همه گروه بر این بود که غلو و بزرگنمایی به چشم نیاید. ترجیح من این است که سختی کار به چشم نیاید. در واقع فیلمبرداری نباید به چشم بیاید. همیشه کلیت فیلم باید دیده شود.
این فیلمبردار گفت: در این فیلم سعی کردیم از دوربینهای پرتابل استفاده کنیم. یکی از سختترین کارها فیلمبرداری در ماشین است. فیلمبرداری باید در کلیت فیلم تنیده شود و چیزی از ساختار آن بیرون نزند. یکی از دلایلی که این فیلم برای مخاطبان جذاب بود ویژگیهای رئال فیلم بود که با کمک بازیگران و کیفیت فیلمبرداری شکل گرفت. این رئالیسم جاری در فیلم برگ برنده آن است. امیدوارم از این دست فیلمها بیشتر ساخته شود. برای این فیلم در اکران عمومی آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم تلاش تمام گروهی که برای این فیلم زحمت کشیدند دیده شود.
محمدرضا سکوت فیلمبرداری فیلمهای سینمایی «پاداش»، «استشهادی برای خدا»، «کافه ترانزیت»، «چند تار مو» و… را در کارنامه دارد.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : محمد


فيلمبرداري «زندگی ما» در مشهد 


علی خزائیفر کارگردان جوان سینما از آغاز تولید فیلم جدید خود با استفاده از بازیگران شهر مشهد خبر داد.
خزائی فر، درباره فعالیت های جدید خود به سوره سینما گفت: یک کار رئال را با نام «زندگی ما» شروع کرده ام که حال و هوای کمدی دارد و قصه زندگی یک پیرمرد را روایت می کند. لوکیشن و بازیگران این اثر سینمایی را از شهر خودم مشهد انتخاب خواهم کرد و ترجیح می دهم فعلا اطلاعات دیگری در مورد آن ندهم .

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

«بهار در پاییز» ساخته میشود 



صادق صادق دقیقی فیلم سینمایی «بهار در پاییز» را با موضوع دفاع مقدس پس از انتخابات ریاست جمهوری کلید میزند.
صادق دقیقی کارگردان فیلم اولی سی و یکمین جشنواره فجر درباره فیلم جدیدش «بهار در پاییز» که پروانه ساخت آن صادر شده است به سوره سینما گفت: این فیلمنامه را پروانه مرزبان و عبدالجبار دلدار نوشتهاند و مانند فیلم قبلیام درباره دفاع مقدس است. قصه در یک روستا در آذربایجان میگذرد.
این کارگردان اضافه کرد: بخشی از فیلم هم احتمالا در کردستان خواهد گذشت. تقریبا چند سکانس جنگی هم داریم. ولی فیلمنامه در حال بازنویسی است و ممکن است تغییراتی در فیلمنامه فعلی صورت بگیرد.فیلم سینمایی «بهار در پاییز» قصهای اجتماعی مربوط به دوران ۸ سال دفاع مقدس دارد. قصد داشتیم خردادماه فیلم را کلید بزنیم ولی با توجه به اینکه برای دریافت مجوزهای مختلف سر و کارمان با ادارات است و در خردادماه انتخابات برگزار میشود، تولید فیلم به بعد از انتخابات و تغییرات مدیریتی موکول خواهد شد. کارگردان «بزرگمرد کوچک» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: ترجیح من و تهیهکننده این است که فیلم مهرماه اکران شود. قصه درباره یک نوجوان است و دانش آموزان میتوانند مخاطب جدی این فیلم باشند. صادق دقیقی با فیلم اولش «بزرگمرد کوچک» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:57 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

ساداتيان: بخش خصوصی دیگر توان تولید ندارد 

جمال ساداتیان معقتدست در شرایط اقتصادی که بر سینمای ایران حاکم است دیگر بخش خصوصی توان تولید ندارد و تنها سینمای دولتی میتواند روی پایش بایستد.
جمال ساداتیان تهیهکننده سینما در گفتگو با مهر گفت: هزینه تولید فیلم در کشور به قدری بالا رفته است که فکر نمی کنم بخش خصوصی دیگر توان چندانی برای تولید داشته باشد. اگر هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط بهتری را برای صدور پروانه ساخت فیلمها فراهم کند این امر باز هم نمیتواند تاثیری در شرایط فعلی تولید فیلم در سینما داشته باشد؛ چراکه شرایط اقتصادی این روزهای سینما اجازه نمیدهد فیلمی را جلوی دوربین ببریم.
وی در پاسخ به این که بدنامی مهری و جامهدران از آثاری که قبلا پیشتولید آنها را آغاز کرده بود، خواهد ساخت یا خیر؟ توضیح داد: شاید بتوانم این دو فیلم را بسازم شاید هم نه. این دو فیلم را آنقدر دوست داشتم که پیشتولید آنها را آغاز کردم اما شرایط برای تولید این دو فیلم در حال حاضر وجود ندارد.
تهیهکننده فیلم سینمایی برف روی کاجها ادامه داد: همه چیز این روزها دست به دست هم داده تا چرخه اقتصادی سینما نچرخد. به عنوان مثال طی یک سال گذشته دستمزد بازیگران و دیگر عوامل تولید فیلم بالا رفته و همین مسئله سبب شده تا هزینه ساخت یک فیلم سینمایی در حالت عادی به یک میلیارد تومان برسد. ساداتیان گفت: این در حالی است که با هزینه بالای تولید در بخش خصوصی، نمیتوان به بازگشت سرمایه امیدوار شد و همین مسئله ریسکپذیری در تولید فیلم را افزایش میدهد. وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر تنها سینمای دولتی است که میتواند روی پای خود بایستد، سینمای دولتی هم که معمولا نمیتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:56 ::  نويسنده : محمد

تولید «راز صندوقچه» متوقف شد 


ادامه ساخت پروژه سینمایی «راز صندوقچه» به دلیل مسائل مالی متوقف شد.
سعید هاشمی - تهیه کننده« راز صندوقچه» و مدیر طرح سینما مدرسه در گفتوگویی با ایسنا با اعلام این مطلب توضیح داد: «راز صندوقچه» به نوعی اولین اثر رئال- انیمیشن سینمای ایران است که با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی در حال تولید است اما در حال حاضر به دلیل وجود یکسری مشکلات مالی، کار متوقف مانده است. وی گفت: بخش رئال کار به پایان رسیده و الان باید طراحی کاراکترهای انیمیشن را انجام دهیم که فعلا منتظریم مسائل مالی برطرف شود چراکه بخش انیمیشن خود یک صنعت است و زمانی که کار شروع میشود باید تزریق مالی خوب صورت بگیرد. هاشمی با اشاره به اینکه برآورد کلی پروژه حدود 900 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: 
تاکنون 50 درصد هزینهها انجام شده و 50 درصد دیگر که به بخش انیمیشن مربوط میشود باقی مانده و آقای میرعلایی هم قول پیگیریهایی را داده است. او با بیان اینکه پروژه سینمایی «راز صندوقچه» اولین کار مشترک وزارت آموزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی پس از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این فیلم مخصوص کودکان 7 تا 9 ساله است که به همراه موسیقی ارکسترال آماده میشود و قصد داریم علاوه بر 2-3 شعری که در فیلم پخش میشود چند آهنگ دیگر را هم در قالب یک آلبوم در ارمنستان ضبط و ارائه کنیم.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

«فریاد خروس» نیمه اردیبهشت جلوی دوربین میرود 


مهرشاد کارخانی از کلید خوردن فیلم جدیدش با نام فریاد خروس در نیمه اردیبهشت ماه در تهران خبر داد.
مهرشاد کارخانی درباره آخرین خبرها از جدیدترین کارش به مهر گفت: به تازگی پیشتولید فیلم «فریاد خروس» آغاز شده است و در حال مذاکره با بازیگران هستیم. با برنامهریزیهای انجام شده فیلم نیمه اردیبهشتماه در تهران کلید میخورد.
تا کنون حضور مجید رحیمیان مشاور فیلمنامه، حسن شکوهی تهیهکننده، طراح صحنه و لباس مهرشاد کارخانی، امیرمهدی صادقی دستیار تهیه و علی رنجدوست مدیر تولید در این پروژه قطعی شده است.
«فریاد خروس» در ادامه کارهای مهرشاد کارخانی تمی اجتماعی – خیابانی دارد. در خلاصه داستان این فیلم آماده است: دو نفر برای گرفتن طلب خود به راه میافتند و در اندک فرصتی که دارند ماجراهایی برایشان پیش میآید...
کارخانی تاکنون ساخت فیلمهایی چون ریسمان باز، اکباتان، کوچه ملی و... را در کارنامه خود دارد. البته دو فیلم کوچه ملی و اکباتان هنوز اکران عمومی نشدهاند. دو فیلم کوچه ملی و اکباتان از ساختههای وی هنوز امکان اکران عمومی پیدا نکرده اند.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:54 ::  نويسنده : محمد

«آخرين نفر» در جزيره ابوموسي كليد خورد 

فيلم سينمايي «آخرين نفر» به كارگرداني مهرداد موفق يامي كليد خورد.

اولين پلانهاي اين فيلم هفته گذشته در جزيره ابوموسي جلوي دوربين محمدرضا سكوت رفت. به غير از حميدرضا آذرنگ بقيه بازيگران «آخرين نفر» غير چهره هستند. فرزين پورمحبي، مصيب چرخيده، ابراهيم تمهيد و ميثم فرهومند نيز در اين فيلم بازي ميكنند. «آخرين نفر» با مضمون كودك و نوجوان داستان دو همكلاسي است كه عليرغم رفاقت ديرينهشان رو در روي يكديگر قرار ميگيرند. قرار است تمام صحنههاي اين فيلم در بخش مسكوني اين جزيره فيلمبرداري شود. اين اولين فيلم بلند مهرداد موفق يامي است كه پيش از اين قرار بود اسفندماه كليد بخورد اما در نهايت ساخت آن به فروردين ماه امسال موكول شد. تهيه كنندگي «آخرين نفر» را جواد نوروزبيگي بر عهده دارد. فهرست عوامل اصلي اين پروژه عبارتند از: نويسنده و كارگردان: مهرداد موفق يامي، مدير فيلمبرداري: محمدرضا سكوت، صدابردار: شهرام متولي، طراح گريم: اعظم بيات، طراح صحنه و لباس: سهيل ميرسپاسي، مدير برنامهريزي و مشاور كارگردان: اميرحسين عسگري، مدير توليد: محمد يميني، مدير تداركات: مهرداد زحمتكش، دستيار تهيه: سيامك كاشف آذر، عكاس: اميد صالحي، تهيهكننده: جواد نوروز بيگي. اين اولين فيلمي است كه در جزيره ابوموسي ساخته ميشود.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

پایان تدوین «چهارباندی» 



کارگردان فیلم سینمایی «چهار باندی» از توافق با ناصر چشم آذر برای ساخت موسیقی این فیلم خبر داد.
محمد جعفر باقرینیا در گفتوگویی کوتاه با ایسنا، بیان کرد: تدوین فیلم «چهارباندی » که فیلمبرداری آن اواخر بهمن سال گذشته تمام شده بود، توسط کاوه ایمانی به پایان رسیده و اکنون در مرحله صداگذاری هستیم. او اضافه کرد: برای موسیقی این فیلم هم با ناصر چشمآذر توافق شده و احتمالا به زودی کار این بخش شروع میشود. باقرینیا همچنین با اشاره به اینکه «چهارباندی» روایت بیاعتمادی آدمها به یکدیگر است و مسائل و معضلات اجتماعی را نشان میدهد، ادامه داد: در این فیلم بازیگرانی همچون احمد نجفی، رضا رویگری، نسرین مقانلو، شهره قمر، فلور نظری و نازنین فراهانی به ایفای نقش پرداختهاند و برخلاف آنچه گفته شده روناک یونسی در «چهارباندی» حضور ندارد.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : محمد

خبرهای فیلم های " در حال تولید " فیلم های سال 92 سینمای ایران

حریر هفته آینده جلوی دوربین میرود


فیلم سینمایی حریر به کارگردانی فریال بهزاد پس از چندبار تعویق در آغاز فیلمبرداری، هفته آینده جلوی دوربین میرود.
غلامرضا آزادی تهیهکننده و فیلمبردار سینما در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که تا هفته آینده فیلم سینمایی حریر را جلوی دوربین میبرد، گفت: در حال حاضر به دنبال دریافت مجوز برای فیلمبرداری بخشهایی از فیلم سینمایی حریر در بیمارستان شریعتی هستیم. وی توضیح داد: با توجه به داستان متفاوتی که این فیلم سینمایی دارد نیازمند گریمهای متفاوتی هستیم که خوشبختانه بازیگران توانستهاند با نوع گریمها به خوبی کنار آیند. این سینماگر با اشاره به تعویقهای چندباره برای آغاز فیلمبرداری حریر توضیح داد: نزدیک به 2 سال از تصمیمگیری برای ساخت این فیلم سینمایی گذشته و طی این مدت تحقیقات بسیاری توسط فریال بهزاد کارگردان فیلم، بر روی داستان انجام شده است تا نه تنها فیلم جنبه سرگرمی داشته باشد، بلکه بتواند پیام آموزشی را که به دنبال آن هستیم به درستی از طریق سینما به مردم منتقل کند. آزادی با اشاره به اینکه 14 شخصیت اصلی داستان این فیلم را رقم میزنند، گفت: هرچند تعداد بازیگران اصلی این فیلم زیاد است اما چندان به دنبال استفاده از سوپراستارهای سینمای ایران در فیلم نیستیم. البته از حضور تعدادی از بازیگران سرشناس در این فیلم استفاده خواهد شد. تهیهکننده حریر بیان کرد: قرار بود این فیلم سینمایی از اول بهار کلید بخورد اما به دلیل آن که نیازمند یک فضای شلوغ برای فیلمبرداری بودیم و حضور مردم در این فیلم بخش اعظمی از داستان را تشکیل میدهد، ترجیح دادیم تا شلوغ شدن دوباره تهران صبر کنیم. آزادی پیش از این از بازی پوریا پورسرخ در این فیلم خبر داده بود.
سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : محمد

«خونمُردگی» ساخته شد
تدوین فیلم مستند «خونمُردگی» به کارگردانی محمدکارت با موضوعی اجتماعی آغاز شد.
تصویربرداری این مستند اواخر اسفند ماه به اتمام رسیده است. این مستند30 دقیقهای مضمونی اجتماعی دارد که با نگاه آسیبشناسانه به برخی حواشی، رفتارها و عادات غلط، در دهه محرم شیراز میپردازد. به تازگی تدوین این فیلم توسط فرزاد براهویی نوری آغاز شده است. تصویربرداری این فیلم مستند را سعید کشاورز و یعقوب جهانپور انجام دادهاند و صدابرداری آن را اشکان فتحی بر عهده داشته است. از دیگرعوامل این فیلم میتوان به دستیار صدابردار:امید حیدری، دستیارتصویر: علی بالاشهری و مهدی دهقانی اشاره کرد. محمدکارت ساخت چند فیلم مستند و بازی در فیلمهایسینمایی چون: «بی خود و بی جهت»، «چه خوبه که برگشتی» و «بوسیدن روی ماه» را در کارنامه خود دارد.


«پنج ستاره» افشارزاده روی میز تدوین کریم مسیحی 
تدوین فیلم سینمایی «پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده توسط واروژ کریم مسیحی در حال انجام است امیر سمواتی تهیه کننده در گفت و گو با فارس درباره روند تولید فیلم توضیح داد: تدوین فیلم توسط واروژ کریم مسیحی در حال انجام است احتمالا انجام فاین کات تدوین تا یک ماه و نیم آینده به طول خواهد انجامید.پس از انجام تدوین برای صداگذاری و موسیقی فیلم تصمیم نهایی خواهیم گرفت. «پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که فیلمبرداری آن اسفند ماه به پایان رسید. افشارزاده در اولین ساخته بلند خود از بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی ، محمود جعفری، دیبا زاهدی و...برای ایفای نقشها بهره برده است.این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می شود، تمام صحنههای فیلم طی پنجاه جلسه در تهران فیلمبرداری میشود. تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند عبارتنداز:کارگردان: مهشید افشارزاده / تهیه کننده: امیر سمواتی/ نویسنده: علی اکبر قاضی نظام/ مشاور کارگردان: کامبوزیا پرتوی/ مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی/ صدابردار: منصور شهبازی/ جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی/ برنامه ریز: صالح جوانغربی.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : محمد

با پایان نگارش فیلمنامه 
مستند زندگی ناصر حجازی اردیبهشت جلوی دوربین میرود
همسر ناصر حجازی از پایان نگارش فیلمنامه مستند زندگی ناصر حجازی و تایید آن توسط خانواده مرد آبیپوش فوتبال ایران خبر داد.

بهناز شفیعی همسر زندهیاد ناصر حجازی با اعلام این خبر در توضیح کم و کیف فیلمنامه این اثر سینمایی مستند به مهر گفت: فیلمنامه این فیلم مستند با محوریت زندگی ورزشی ناصر حجازی نوشته و تکمیل شده است و قرارست توسط سام کلانتری کارگردانی شود.
وی افزود: فیلمنامه را خواندم و تاییدم کردم و طبق برنامهریزیای که گروه تولیدِ مرتضی رزاقکریمی انجام داده قرارست فیلم اردیبهشت ماه رسما کلید بخورد و تا شهریورماه هم به پایان خواهد رسید.
همسر زندهیاد ناصر حجازی در پاسخ به این که آیا فیلمنامه نهایی آنچه میخواست بود؟ گفت: طرح و فیلمنامه نوشته شده به خواست خانواده حجازی ببشتر به بررسی زندگی فوتبالی ناصر اختصاص داشت. چون از ابتدا هم در نظر داشتیم زندگی حرفهای و خدماتی که حجازی در عرصه فوتبال این سرزمین کشیده است، به تصویر کشیده شود.
وی در ادامه افزود: اما در نهایت باید منتظرماند و حاصل کار را پس از فیلمبرداری و تدوین دید و امیدوارم اثر خوبی از آب درآید. ضمن اینکه اسم این فیلم هنوز مشخص نیست و قرار است طی جلسه دیگری به نتیجه نهایی برسیم.
بهناز شفیعی در پایان صحبتهای خود با اشاره به این مطلب که حسن فتحی بار دیگر برای ساخت این مستند ابراز تمایل کرده است، گفت: قبل از سپردن کار به مرتضی رزاقکریمی تهیهکننده و سام کلانتری کارگردان این اثر مستند، با حسن فتحی صحبت شده بود تا این فیلم را بسازد اما این کارگردان درگیر ساخت سریال زمانه شد. در این مدت ما با رزاقکریمی به توافق رسیدیم اما حسن فتحی بار دیگر برای ساخت این مستند ابراز آمادگی کرد اما به دلیل توافق انجام شده با گروه رزاقکریمی از این همکاری عذر خواستیم. اما میخواستم از این فرصت استفاده کرده و از حسن فتحی تشکر کنم.
سام کلانتری کارگردان این فیلم مستند برخی از صحنههای زندگی این اسطوره آبیپوش در باشگاه منچستر یونایتد در انگلیس، دی استرادا در اتریش و محمدان در بنگلادش را تصویربرداری کرده است. پیش از این کیومرث پوراحمد، حسن فتحی و مازیار میری قصد ساخت این مستند را داشتند اما هریک به دلایلی چون آشنا نبودن به مقوله فوتبال، نبود وقت کافی و همچنین علاقه نداشتن به این ورزش از ساخت آن انصراف دادند.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : محمد

با بازي نگار جواهريان و حديث ميراميني
«صبح روز بعد» مقابل دوربين رفت


فيلمبرداري فيلم كوتاه «صبح روز بعد» به كارگرداني سيدعلي هاشمي از 18 فروردين در شهرك آتي ساز مقابل دوربين رفته و طي روزهاي آينده به پايان خواهد رفت.
سوپرماركتي واقع در شهرك غرب، شهرك ساحل، ده ونك و احمدآباد مستوفي لوكيشن هاي اصلي اين فيلم هستند كه طي روزهاي آينده فيلمبرداري در آنها ادامه پيدا مي كند. مدت زمان اين فيلم كه با دوربين Red فيلمبرداري ميشود 20 دقيقه خواهد بود و نگار جواهريان، حديث ميراميني، شكوفه هاشميان، مهدي آگاهي، فتحا... طاهري و (با حضور) فريده سپاهمنصور بازيگران اصلي آن هستند. ضمن اينكه از صداي مهدي پاكدل نيز در فيلم استفاده شده است.
داستان «صبح روز بعد» درباره دختري به نام سحر است كه امروز هم مثل هر روز زندگي روزانهاش را آغاز ميكند، اما امروز روز ديگري است و گويا اتفاقي براي همه افتاده است... .
هاشمي پيش از اين به عنوان دستيار با كارگردانهايي چون مجيد مجيدي، بيژن ميرباقري و داريوش فرهنگ همكاري كرده است و «صبح روز بعد» دومين فيلم كوتاه او پس از فيلم «آرزو» (1383) محسوب مي شود. او در تئاتر نيز هفت تجربه كارگرداني دارد كه آخرين نمايش اجرا شدهاش «با جاني دپ در فتوشاپ» نام دارد. 
ساير عوامل «صبح روز بعد» عبارتند از: تهيهكننده: علي حضرتي، مدير فيلمبرداري: فرشاد محمدي، مدير هنري: محسن شاهابراهيمي، صدابردار: رشيد دانشمند، طراح گريم: الهام صالحي، تدوين: بيژن ميرباقري، مدير توليد: سعيد شعشعه، دستيار اول كارگردان و برنامهريز: نگار جنيدي، منشي صحنه: آتوسا شاه سياه و عكاس: مهدي دلخواسته.


تدوین «شاباش» از نیمه گذشت

تدوین فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیهکنندگی حسن حبیبی خلیفه لو از نیمه گذشت.
حامد کلاهداری کارگردان فیلم سینمایی «شاباش» که اواخر سال ۹۱فیلمبرداری آن به اتمام رسید، درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: تقریبا همزمان با فیلمبرداری تدوین این فیلم توسط امیرشیبان خاقانی شروع شده بود، که در حال حاضر حدود ۷۰ درصد تدوین این فیلم انجام شده است.
وی ادامه داد: با صداگذار در حال مذاکره هستیم که به زودی صداگذاری فیلم را شروع کنیم. آهنگساز فیلم هنوز مشخص نشده است. به محض اتمام مراحل فنی فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارائه میدهیم تا بتوانیم هرچه زودتر شرایط اکران عمومی آن را فراهم کنیم. با پخشکننده نیز صحبتهای ابتدایی انجام شده است. حامد کلاهداری ساخت فیلمهای سینمایی «شکلات داغ» و «پایاننامه» را در کارنامه کارگردانی خود دارد.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : محمد

فرهاد قائميان در فيلم جهانگير الماسي 
کیانوش عیاری تدوینگر «رنج و سرمستی» شد
کیانوش عیاری به تازگی تدوین فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی را آغاز کرده است.
محمد نشاط تهیهکننده این پروژه سینمایی به مهر گفت:هم اکنون فیلمبرداری این پروژه در شهرک دفاع مقدس ادامه دارد و ما از هفته آینده برای ادامه کار راهی ایلام میشویم. حدود 60 درصد از فیلمبرداری در این شهرک میگذرد.
وی افزود: حدود 30 درصد از کار در ایلام و مابقی در مشهد فیلمبرداری خواهد شد. به تازگی تدوین هم توسط کیانوش عیاری کارگردان شاخص سینمای ایران آغاز شده است. عجلهای برای پایان مراحل فنی فیلم نداریم و اولین نمایش رنج و سرمستی در جشنواره فجر در بهمنماه خواهد بود.
این تهیهکننده خبر داد: با فرهاد قائمیان برای حضور در این فیلم صحبت کردهایم و به زودی قرارداد میبندیم و وی به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.
نشاط درباره دیدار محمود احمدی نژاد ريیس جمهوری، اسفندیار رحیممشایی، سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد و جواد شمقدری ريیس سازمان سینمایی از پشت صحنه این فیلم در نوروز گفت: خوشبختانه با عنایت ویژه ریاست جمهوری، «رنج و سرمستی» تا کنون اثر خوب و متفاوتی شده است. خوشبختانه وی از پشت صحنه فیلم بازدید کردند و از مراحل کار راضی بود. البته راشهای گرفته شده نیز توسط شمقدری و شفیع آقامحمدیان مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دیده شده و نظر مثبتی داشتهاند.
فیلم رنج و سرمستی به کارگردانی جهانگیر الماسی و تهیهکنندگی محمد نشاط که در يک گستره زماني 30 ساله از قبل از جنگ تحميلي آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد، به نقش زنان و جوانان دردوران دفاع مقدس و تداوم اين نقش در پيشبرد علمي و فني کشور مي پردازد و فيلمبرداري آن در نقاط مختلفي در سراسر ايران انجام خواهد شد.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : محمد

«ماهی و گربه» صداگذاری میشود 
صداگذاری فیلم سینمایی «ماهی و گربه» آغاز شد.
پرویز آبنار که صدابرداری این فیلم را انجام داده مدتی است صداگذاری را آغاز کرده است.
از آنجا که فیلم شهرام مکری یک پلان سکانس است به تدوین احتیاج ندارد اما قرار است کریستف رضاعی ساخت موسیقی را انجام دهد. تمام صحنه های «ماهی و گربه» اواخر سال گذشته توسط محمود کلاری در شمال کشور فيلمبرداري شد. فیلم ماجرای گروهی از دانشجویان و جوانان است که در جریان سفر به شمال کشور و حضور در یک اردو درگیر اتفاقاتی می شوند.
بابک کریمی، سعید ابراهیمی فر، محمد برهمنی، سیاوش چراغی پور، فرامرز مدیری،عبدآ بست،آینازآذر هوش، پریناز طیب، پدرام شریفی، ارنواز صفری، ندا جبرائیلی، میلاد رحیمی، علیرضا عیسی پور، سمانه وفایی، محمدرضا مالکی، مونا احمدی، نازنین بابایی، پویا شهرابی، نیما شهرابی، خسرو شهراز، شادی کرم رودی (با حضور گروه موسیقی پالت) بازیگران این فیلم به ترتیب ایفای نقش هستند. «ماهی و گربه» به تهیه کنندگی سپهر سیفی محصول کانون ایران نوین است.
اين دومين فيلم بلند سينمايي شهرام مكري بعد از «اشكان، انگشتر متبرك و چند داستان ديگر» است .


با فيلمبرداري مرتضي غفوري 
«چند متر مکعب عشق» تمام شد


فیلمبرداری فیلم «چند مترمکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی اواخر سال ۹۱ تمام شد و فیلم در مرحله تدوین است.
به گزارش سوره سینما، اين فیلم به تهیهکنندگی حسین صابری که یک ملودرام عاشقانه است در مرحله تدوین قرار دارد. فیلمبرداری این فیلم ۴۵ جلسه طول کشید و تقریبا ۸۰ درصد آن در لوکیشنی حوالی جاده خاوران که یک کارگاه متروکه حلبیسازی بود فیلمبرداری شد. 
فیلمبرداری این فیلم را مرتضی غفوری انجام داده و صدابرداری آن به عهده صالح کرمانی بوده و نوید فرح مرزی طراحی گریم را انجام داده است. ساعد سهیلی، مسعود میرطاهری، علی استادی، نادر فلاح و … در این فیلم بازی کردند. جمشید محمودی کارگردانی چند تله فیلم را در کارنامه دارد.

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : محمد

آخرین خبرها از تولید «پنج ستاره» با بازی شهاب حسینی،همایون ارشادی    
 
 

واروژ کریم مسیحی تدوین اولیه فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده را به پایان برد.
امیر سمواتی- تهیه کننده این فیلم- در گفتوگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده گفت: راف کات فیلم توسط واروژ کریم مسیحی تمام شده است اما هنوز مشخص نیست صداگذار و آهنگساز فیلم چه کسانی خواهند بود.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که تا یک ماه آینده مراحل تولید فیلم به پایان برسد.

«پنج ستاره» اولین فیلم بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که در آن بازیگرانی همچون شهاب حسینی، همایون ارشادی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، شیرین بینا، لیلا بلوکات و سحر قریشی ایفای نقش میکنند.

این فیلم که کامبوزیا پرتوی مشاور کارگردان آن است، داستان دختری را روایت میکند که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی میشود. 

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:20 ::  نويسنده : محمد

Taslime sarnevesht دانلود فیلم ایرانی تسلیم سرنوشت

سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : محمد
ابراهیم شیبانی

داستان انسان هايي كه در توهم يك رستگاري خودساخته، تصميم به سرک كشيدن به پشت ديوار تباهي مي‌گيرند. يلدا، داود، مهران، مرجان و ... شايد هر روز در سكوت از كنار هم مي‌گذريم. در ناكجا آبادي به وسعت هيچ كجا، هيچ كس.

هیچ کجا هیچ کس
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : محمد

 

وحید موسائیان

داستان فيلم سفري است به آن سوي آفريقا جايي که شرافت انساني در گيرو دار جنگ و قحطي سربلند بيرون مي‌آيد.

فرزند چهارم
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : محمد
بهروز شعیبی

شیوا، زنی سرپرست خانواده است که با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند اما با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می شود و در مسیری جدید قرار می گیرد و …

دهلیز
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : محمد
پوران درخشنده

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله ، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سالها بر روح او باقی می ماند و همه زندگی اش را تحت الشعاع خود قرارمی دهد . آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد ، این است که دخترک هیچکس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد ...

هیس دخترها فریاد نمی زنند
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : محمد

 

حسن هدایت

این فیلم با مضمونی پلیسی، داستان «کارگاه مینوی» است که برای انجام کاری شخصی و خانوادگی عازم خرمشهر می‌شود و در این مسیر حوادثی برایش اتفاق می‌افتد.

یک مرد,یک شهر
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : محمد
قربان محمدپور

خانواده ای شبی می خوابند و صبح که از خواب بر می خیزند زبان آنها تغییر کرده است پدر عربی حرف می زند مادر اسپانیایی و پسر نیز هندی دختر خانواده که شب گذشته در منزل عمویش بوده صبح هنگام بازگشت به منزل با تغییر زبان خانواده اش مواجه می شود و...

تگسبک:کمدی
زبان مادری
glow
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : محمد

 

علی توکل نیا

داستان فردي را روايت مي کند که به اشتباه با يک فرمانده جنگ جابجا گرفته مي شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتي در زندگي اش مي شود.

سبک:کمدی

جا به جا
glow
shadow
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : محمد

برو ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : محمد
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By m-them :.
پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 50315
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی Untitled-1_2166138028281232268.gif (468×60)

 
   

تبادل لینک

خرید بک لینک